zoom

Sensitive Control 7kg

Manufacturer Royal Canin Email
Suva hrana za odrasle pse napravljena kako bi smanjila netolerancije na hranu.

Pakovanje od 7 kg

Uobičajena pseća hrana je bogata proteinima, ugljenim hidratima i/ili prehrambenim dodacima koji lako mogu da uzrokuju smetnje pri varenju hrane, bolesti crijeva, probleme s kožom i slične zdravstvene probleme Vašem ljubimcu. Ako je Vaš pas alergičan na neku hranu, preporučujemo Vam da ga hranite s Royal Canin Veterinary Diet Sensitive Control suvom hranom

Ova hrana, propisana od veterinara, je puna esencijalnih vitamina i minerala koji pomažu Vašem ljubimcu u održavanju cjelokupnog zdravlja bez nelagodnosti i alergijskih reakcija.
Sensitivity Control hranom hranite Vašeg psa 3 - 8 sedmica, ako znakovi netolerancije nestanu tada je možete koristiti na neodređeno vrijeme.

Royal Canin Veterinary Diet Dog - Sensitive Control u jednom pogledu pomaže kod:

-Alergija na hranu

-Netolerancije hrane

-Upalnih bolesti crijeva (IBD)

-Dizenterije

-Kolitisa

Prednosti:

-Odabrani proteini: umjeren broj proteina pomaže u snižavanju rizika od alergije na hranu

-Barijera kože: patentirani kompleks za zaštite kožne barijere

-EPA/DHA: masne kiseline za održavanje zdravog sistema za varenje i kože

-Sigurnost prilikom varenja: hrana i hranjive materije podržavaju uravnoteženi sistem organa za varenje

Terapeutska veterinarska dijetna hrana je posebno stvorena i preporučena je od strane veterinara. Royal Canin savjetuje konsultaciju se s Vašim veterinarom prije početka i za vrijeme korištenja ove hrane i ostalih Vet Diet proizvoda.

Sastav:

tapioka, dehidrirano pačje meso, hidrolizirane bjelančevine peradi, biljna vlakna, životinjske masti, repina pulpa, riblje ulje, sojino ulje, indijski trputac oguljeni i sa sjemenkama, minerali, fruktooligosaharidi, ekstrakt nevena (izvor luteina).

Dodaci po kg:

nutritivni dodatci: vitamin A: 25000 IU, vitamin D3: 800 IU, E1 (gvožđe): 41 mg, E2 (jod): 2.8 mg, E4 (bakar): 10 mg, E5 (mangan): 54 mg, E6 (cink): 203 mg, E8 (selen): 0.1 mg - konzervansi - antioksidansi, bjelančevine: 21% - masnoće: 9% - sirovi pepeo: 7.2% - sirova vlakna: 4.4% - po kg: EPA/DHA: 3.5 g - esencijalne masne kiseline: 28 g.

MontVet

ul. Ilije Plamenca Lamela 103 bb